2010. október 22. péntek, délután 16óra, Debrecen, belváros. Száraz, napos idő, tökéletes "Taft hatás"... így indult (legalábbis részemről), az a Kcicu (Kovács Tibi) által szervezett és lebonyolított basszusgitáros találkozó, ahova az ország szinte minden részéről érkeztek a bassman-ek. Rengeteg, -túlzás nélkül- szinte megszámlálhatatlan hangszer gyűlt össze, pár darab effekt és alapként néhány etalonnak számító erősítő, a kellemes zajongás érdekében. Tényleg csak ízelítőként egy-két márka a hangszerparkból: MLP, Sadowsky, Fender, Warwick és sok handmade cucc, mint pl. Woodhead, Zolkow, HappyBass. Hangszeralapok: EBS, MarkBass, Trace Elliot, Prolude

Délután négy órától kezdődően, folyamatosan érkeztek a résztvevők és ezzel párhuzamosan szinte non-stop zajlottak a hangszer tesztek a "zajongó" részben és a szakmai, illetve kötetlen témájú beszélgetések a teraszon. A házi főzetű, finom pálinkák kóstolgatásának eredményeként végül a hangszer tesztek egyre inkább a feledés homályába merültek, hiszen egyre kevesebb jelentkező akadt a pálinkázók közül a gitárnyakakon történő, -kétes végkifejletű- navigációra. Innentől kezdve a hangok inkább a torkokból csendültek fel többnyire, mint az erősítőkből. A társaság egy kisebb része egészen a reggeli órákig folytatta még a partizást egy közeli szórakozóhelyen, majd apránként szétszéledt a kis csapat is. Azt hiszem, minden résztvevő nevében írhatom, hogy "várjuk a folytatást!"

ui: Bíztatnék minden -a rendezvényen részt vevő- kollégát, hogy az egyéni, személyes tapasztalatait a hangszerekről ossza meg legyen szíves a komment részben! Az is elég, ha egy-egy, számotokra különösen tetsző hangszert kiemeltek!

Deák Tamás -machine-

Szerző: -machine-  2010.10.24. 20:59 12 komment

Címkék: mini debrecen day találkozó tali 2010 bass basszusgitáros

A bejegyzés trackback címe:

https://bassguitar.blog.hu/api/trackback/id/tr102396018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

playbanosh 2010.10.24. 21:07:47

Olyan gyönyörű vagyok azon a középső képen a Sado-val... :D Fújjjjj!

m.a.c.h.i.n.e. 2010.10.24. 21:15:21

@playbanosh: az ott kérem szépen a keresztapa "triumvirátus"! nézz magad mellé jobbra és balra! Ha ez nem lenne elég, akkor a fejed fölött is ott van egy bérgyilkos tekintet (maad-é) :D

m.a.c.h.i.n.e. 2010.10.25. 15:09:10

A SAJÁT ÍZLÉSEMNEK MEGFELELŐEN NÉGY HANGSZERT EMELNÉK KI A SOK KÖZÜL!
-SZABADOS LAJOS (LOUIS) FÉL ÜREGES TESTŰ PIEZOVAL IS SZERELT MLP HANGSZERE. MESTERMUNKA! KIDOLGOZÁSA GYÖNYÖRŰ, NAGYSZERŰ, NATÚR PIEZO HANGZÁS, AKUSZTIKUS ZENÉKBEN ÁLOM KATEGÓRIA!
-ZOLKOW JAZZBASS! IGÉNYTELEN, KOPOTT, HÓLYAGOS NITRO LAKKOZÁS (IMÁDOM) TAKAR EGY OLYAN HYBRID (VINTAGE/MODERN) HANGSZERT, HOGY HAJAAJ! KÉNYELMES NYAK, JÓ SOUND, LÁJKLTAM!
-TIBI ÖREG IBANEZE! ILLATOS, KEZES, TISZTELETRE MÉLTÓ ÖREGLÁNY!
-MÁTÉ 1972-ES!!!! FENDER JAZZBASS-E! MAGA A LEGENDA, "A" HANGSZER! KELL HOZZÁ FŰZNÖM VALAMIT? UGYE, HOGY NEM!

kocos3 2010.10.25. 19:26:59

AZ ÉN HOHNEREM LEZÚZOTT MINDENT ! PUNKTUM! :D
(vicceltem)
RPADSTAR, HAPPY, DEVILRISE AND ZOLKOW FOR PRESIDENTS !

kcicu73 2010.10.25. 19:32:55

No akkor hozzászólok!
Kovács Tibor vagyok. Én is résztvettem a kcicu féle minibasstalin. Olyan fél 4 körül érkeztem, kicsit korábban mint mások! Régi barátság fűz Kovács Tiborhoz, még a 70-es években ismerkedtünk meg!
Sok jó cuccot próbáltam ki, de legjobban Tibi Sadowsky, Yamaha, Ibanez és Fender hangszere tetszett! Bár ez utóbbi ki sem került a tokjából, de így is megalázott pár hangszert az utcában!
Az EBS és MarkBass cuccon kívül másra nem is emlékszem!! (gyerekek, volt más erölködő is?)
Szerettem volna még sok hangszert kipróbálni, de már nem volt idő! Olyan fél kettő körül búcsúztam el Tibitől és ekkor mentem aludni!

m.a.c.h.i.n.e. 2010.10.25. 19:59:28

@kcicu73: Te egy állat vagy! :DDDDDDDDDDDDD

playbanosh 2010.10.26. 09:33:37

Engem a polcon lévő kisgitár fogott meg legjobban! :) Na jó, az Ibi Ródsztár, meg ZolkoW dzsezbéze, meg a Sado, meg a TRB Yamaha, meg A Hohner és a Geddy Lee, valamint a Devilbass és nem utolsósorban A JP2, jaaa és az MLP meg a Woodhead is tetszett... De Engem a polcon lévő kisgitár fogott meg legjobban! :)

kocos3 2010.10.26. 14:08:45

@playbanosh: Én is figyeltem azt a kisgitárt :D Szerintem játszottam is rajta, mikor Tibi nem figyelt:D De az is lehet, hogy nem (figyelt) :D
A JP2 az mi?

playbanosh 2010.10.26. 20:12:24

Dzson Patituccsi 2
Kcicu Vörös Bombázója

kocos3 2010.10.29. 07:45:27

@playbanosh:
Ja ... nekem az is "csak" egy TuRBo a sok közül :D:D:D:D
Bár nem próbáltam, csak a másikat, amire nem folyt rá a pálesz, és még nem marta szét az inlayeket a fogólapon :D
süti beállítások módosítása